המהדורה המרכזית: עורכי 'משפחה' ו'המבשר' מסכמים שנה

    אסתי פלד No Comments on המהדורה המרכזית: עורכי 'משפחה' ו'המבשר' מסכמים שנה

    במסגרת פרויקט סיכום שנה ב'מהדורה המרכזית' בהשתתפות עורכי העיתונות החרדית התארחו בנימין ליפקין, עורך המבשר' ואריה ארליך, עורך 'משפחה' אצל אבי מימרן: "היה צדק פואטי עם הגיבורים הראשיים, הממשלה נפלה וגיבוריה התאדו פוליטית" אמר ליפקין | "חייבים להתגבש סביב הנציגים החרדים ולזכור את מה שהיה" אמר ארליך

    צילום: עפר גדנקן
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לצד עורך עיתון משפחה, אריה ארליך סיכם את שנת תשפ"ב עורך 'המבשר', בנימין ליפקין בראיון לאבי מימרן: "זוכר היטב את אלו שחייכו חיוכים מבינים ואמרו שהקואליציה הזו תחזיק. היה כאן צדק פואטי עם הגיבורים הראשיים, הממשלה נפלה וגיבוריה התאדו פוליטית. מה שיכריע את הבחירות זה שגוש הימין יקבל 61 מה שנראה ריאלי מאוד במיוחד שהשמאל מפורק. מה שצריך זו ממשלה שתהיה ראקציה לממשלה הזו, שהמפלגה הגדולה תיקח את ראשות הממשלה, ושאנחנו ניקח את מה שמגיע לנו בלי להתנצל" אמר ליפקין

    אריה ארליך, עורך משפחה: "האירוע המרכזי זו הסתלקותם של גדולי ישראל, מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל ומרן רה"י חכם שלום הכהן זצ"ל. שרידים לדור דעה, זהו משבר עבור הציבור החרדי ועבור המפלגות. כולנו תקווה שהשנה הבאה תסמן את סוף הפלונטר הפוליטי וישפר את היחס כלפי הציבור החרדי, האברכים והפרהסיה היהודית במדינה ראינו את התוצאה של הבחירות האחרונות, האדישות שמנעה קןאליציה ימנית. נזכיר את שושן פורים שאנשים לא יכלו לעלות להורים בירושלים ונהייתה הצבעת מחאה"

    עוד אמר ארליך: אני באופן אישי לא אהבתי את התנהגות דגל התורה עד הסכם האחדות עם אגודת ישראל. אבל בסוף אנחנו חייבים להתגבש סביב הנציגים החרדים ולזכור את מה שהיה בממשלה האחרונה בגלל האדישות"

    "סימנתי לעצמי חמישה דברים מחמישה פוליטיקאים. נתחיל בשקד שכואב הלב לראות אותה, אם היא הייתה שומעת ללב שלה כבר בהתחלה ייתכן שהיא הייתה בחמישיה הראשונה ואולי מתמודדת פוטנציאלית לראשות הליכוד. אני לומד מיהדות התורה שבסוף צריך להתאחד וככה מצליחים. מיועז הנדל אני לומד את חסרונות ההתנשאות, שהתנהג כאילו יש לו את כל הכוח, ועכשיו מתברר כי אין מאחוריו דבר. נפתלי בנט מלמד את האי עלמא כבית הילולא דמיא, היה ברומו של עולם ועכשיו הוא יושב אבל ומסתגר בביתו"



    0 תגובות